“Te puede pasar”

Campaña de prevención de accidentes “TE PUEDE PASAR”

El pasado día 11 de octubre, el alumnado de 3º de la ESO recibió una charla informativo-preventiva a cargo de un médico y una persona discapacitada, a causa de un accidente, pertenecientes a la Asociación para el Estudio de la Lesión Medular (AESLEME).

Esta campaña cuenta con el apoyo de la DGT y el Ministerio de Educación y en ella, durante 90 minutos, se tocaron aspectos importantes como: factores de riesgo, medidas preventivas, normas básicas de actuación en caso de accidente y consecuencias de los mismos.

Post relacionados

25N – 202125N – 2021

Día Internacional contra a violencia de xénero

Os alumnos de 5º de Primaria acudimos, en representación do noso colexio, ao acto institucional organizado polo Concello con motivo do 25 de novembro, Día Internacional contra a violencia de xénero.

(máis…)

1ª Xornada de convivencia1ª Xornada de convivencia

O venres, 12 de abril, celebramos a primeira xornada de convivencia do noso colexio. Foi un día entrañable e diferente no que os nenos realizaron diferentes obradoiros compartindo tarefas, xogos, diversión e amizade. Ao remate da mesma, preguntáronnos se para o vindeiro ano se repetiría porque o pasaran moi ben.

(máis…)